trener sprzedaży Kępno
- Identyfikowanie potrzeb i
realizacja działań rozwojowych dla pracowników, prowadzenie warsztatów i
szkoleń w ramach departamentu sprzedaży - Doskonalenie umiejętności pracowników banku poprzez rozwój kompetencji miękkich
- Badanie i monitorowanie jakości procesu wdrożenia, ewaluacja szkoleń
- Umiejętność skutecznej analizy
- Promowanie
dobrych praktyk i podejmowanie działań zwiększających świadomość
procesu sprzedaży w oparciu o obowiązujące trendy rynku oraz tworzenie
materiałów edukacyjnych, prowadzenie spotkań i warsztatów w tym zakresie - Przygotowywanie i realizacja programów szkoleniowych zgodnie z trendami szkoleniowymi i potrzebami odbiorców
- Dostarczanie wsadu merytorycznego do narzędzi/ rozwiązań szkoleniowych
- Udział we wdrożeniach nowych narzędzi służących do obsługi Klienta
Wymagania
Wykształcenie wyższe
Doświadczenie w pracy w dziale sprzedaży
Mile widziane znajomość dziedziny Sales Excellence
Mile widziane potwierdzenie certyfikatem kompetencji trenerskich
Wysoko rozwinięta umiejętność pracy z ludźmi
Umiejętność projektowania materiałów szkoleniowych, OnePager’ów , wsadu do szkoleń produktowych, kompetencji miękkich
Mile widziane min. roczne doświadczenie w prowadzeniu szkoleń, coachingu, pracy w dziale szkoleń
Doświadczenie w budowaniu i wdrażaniu programów szkoleniowych
Znajomość: branży, trendów i nowoczesnych rozwiązań usług szkoleniowo-rozwojowych, procesów, modeli biznesowych i standardów obsługi klienta
Samodzielność w działaniu i zdolności organizacyjne
Sprawna obsługa komputera w tym pakietu MS Office
Znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym
Oferujemy
Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę
Atrakcyjną podstawę zatrudnienia
Jasno określone ścieżki rozwoju – możliwość udziału w licznych rekrutacjach wewnętrznych
Pracę i możliwość wymiany doświadczeń w ramach struktury banku
Wewnętrzne programy rozwojowe umożliwiające doskonalenie kompetencji zawodowych
Kartę Multisport Benefit Systems
Prywatną opiekę zdrowotną
Klauzule informacyjne
Aplikuj