Specjalista ds. IT Kępno, specjalista Kępno
- wsparcie pracowników w zakresie obsługi sprzętu komputerowego, oprogramowania i akcesoriów
- obsługa zgłoszeń problemów teleinformatycznych
- przygotowanie oraz standaryzacja stacji roboczych
- współpraca międzynarodowa, rozwiązywania zapytań z Niemiec
- przygotowanie instrukcji i procedur dla mniej doświadczonych kolegów
Wymagania
wykształcenie informatyczne albo podobne (lub w trakcie studiów)
min. rok doświadczenia na podobnym stanowisku
doświadczenie z systemami ticketowymi oraz z systemami wsparcia telefonicznego
dobra znajomość pakietu MS Office, Windows 7/10
znajomość konfiguracji i administracji Active Directory (zarządzanie użytkownikami, uprawnieniami)
dobra znajomość języka niemieckiego (w stopniu umożliwiającym współpracę z działem IT w Niemczech)
umiejętności komunikacyjne
umiejętność pracy w zespole
umiejętność samodzielnego rozwiązywania problemów technicznych
Oferujemy
atrakcyjne miejsce pracy w nowoczesnym środowisku IT
dobrą atmosferę pracy, wzajemne zaufanie i lojalność
atrakcyjne wynagrodzenie
pakiet świadczeń medycznych pozapłacowe (np. dofinansowanie „wczasów pod gruszą”, bony świąteczne, prywatne ubezpieczenie zdrowotne)
Klauzule informacyjne
Aplikuj