referent Kępno
- Weryfikacja i analiza dokumentów potrzebnych do podjęcia decyzji w sprawie wypłaty świadczenia
- Prowadzenie bieżącej korespondencji oraz kontakt telefoniczny z Klientami
Wymagania
Co najmniej rocznego doświadczenia w pracy w obszarze obsługi roszczeń życiowych/likwidacji szkód lub w Call Center
Mile widziana znajomość zagadnień medycznych
Znajomość przepisów polskiego prawa cywilnego i ubezpieczeniowego będzie dużym atutem
Przestrzegania zasad profesjonalnej obsługi Klienta
Wysoko rozwiniętych zdolności interpersonalnych i organizacyjnych
Umiejętności pracy w zespole, sumienności, rzetelności
Oferujemy
Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
Szeroki zakres benefitów: prywatna opieka medyczna, karta MultiSport, zniżki na ubezpieczenia, dofinansowanie do szkoleń/kursów/języków obcych,
Możliwość dojazdu „do” i „z” pracy autobusem firmowym
Klauzule informacyjne
Aplikuj